برندهای ایمپلنت دندان سوئیسی

بررسی برندهای ایمپلنت دندان سوئیسی

انواع روکش ایمپلنت سوئیسی در جهان مطرح بوده و بسیاری از دندانپزشکان در کشورهای مختلف از آنها استفاده می‌کنند. ایمپلنت های سوئیسی کیفیت عالی داشته و طول عمر بالایی دارند. برخی از برندهای سوئیسی top level بوده و باید برای کاشت آنها هزینه زیادی را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب از سایت دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان برندهای ایمپلنت دندان سوئیسی را مورد بررسی قرار می دهیم. ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان ازدست‌رفته است. اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اید، برای بازگرداندن زیبایی لبخند می‌توانید از روش کاشت دندان استفاده کنید. برندهای مختلف ایمپلنت در کشورهای زیادی تولید می‌شود. یکی از بهترین انواع ایمپلنت، ایمپلنت‌های ساخت سوئیس است.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

ایمپلنت سوئیسی اشترومن به عنوان بهترین برند ایمپلنت در دنیا شناخته می شوند و ایمپلنت های سوئیسی شهرت خود را مدیون این برند هستند. برند ایمپلنت اشترومن فعالیت خود را در سال ۱۹۵۴ آغاز کرده است و سابقه بسیار زیادی در تولید ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی iti

کمپانی ITI یک تیم تحقیقاتی در زمینه ایمپلنت دندان است که نام آن مخفف کلمه International Team for Implantology است. کمپانی تحقیقاتی ITI وظیفه تحقیق، پژوهش و تولید ایمپلنت های با تکنولوژی جدید را دارد و با ایمپلنت اشترومن همکاری های زیادی دارد.

ایمپلنت سوئیسی برزیلی نئودنت

ایمپلنت سوئیسی نئودنت در سال ۱۹۹۳ در کشور بزریل تاسیس شد. دفتر مرکزی و تولید این ایمپلنت در کشور بزریل انجام می شود. هدف اصلی این شرکت در هنگام تاسیس تولید ایمپلنت با کیفیت و هزینه مناسب بود که طولی نکشید که در سال ۲۰۰۱ ده الی ۱۵ درصد سود سالیانه این شرکت بود.

چرا ایمپلنت نئودنت یک ایمپلنت سوئیس برزیلی شناخته می شود ؟
در سال ۲۰۱۲ این شرکت توسط اشترومن خریداری شده است و از آنجایی که شرکت اشترومن یک کمپانی ایمپلنت سوئیسی است، این برند نیز به نام ایمپلنت سوئیس برزیل شناخته می شود.

ایمپلنت سوئیسی SPI

یکی از بهترین انواع ایمپلنت سوئیسی برند SPI است. این ایمپلنت‌ها در ترکیب با پروتزهای ثابت و متحرک استفاده می‌شوند. طبق تحقیقات انجام شده ۹۷.۵% از درمان‌ها با ایمپلنت موفقیت‌آمیز است. ایمپلنت SPI ساخت شرکت Thommen Medical بوده و برای طراحی و تولید آنها با موسسات علمی و دندانپزشکان برجسته همکاری شده است.

این شرکت در سال ۱۹۷۵ در سوئیس تاسیس شد. حدود ۱۱ نوع ایمپلنت در سطح استخوان و بافت لثه در این شرکت ساخته شده است. در بیش از ۲۵ کشور، دندانپزشکان از ایمپلنت سوئیسی SPI استفاده می‌کنند.

ایمپلنت سوئیسی IRES

ایمپلنت سوئیسی آیرس نیز در ایران دارای محبوبیت می باشد زیرا کیفیت آن بالا است. این ایمپلنت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ میلادی و در ایران ۱۳۹۶ شمسی آغاز نموده است. قیمت ایمپلنت سوئیسی IRES به صورت حدودی و به ازای هر واحد ۱۴٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

آشنایی با ایمپلنت دندان سوئیسی | بهترین دندانپزشک اصفهان | دکتر سید حمید رضویان

ایمپلنت سوئیسی Trate

ایمپلنت Trate یکی دیگر از انواع ایمپلنت سوئیسی می باشد که نام سیستم های ایمپلنت های آن اصولا با نام Roott شناخته می شود.

برند ایمپلنت سوئیسی SIC

ایمپلنت SIC اولین‌بار توسط پروفسور دکتر ویلفرد در شیلی تولید شد. اما این شرکت در سال ۲۰۰۳ در سوئیس تاسیس شد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ ایمپلنت‌های طراحی شده توسط پروفسور دکتر ویلفرد را خریداری کرده و سیستم ایمپلنت‌های خود را در آلمان و سوئیس راه‌اندازی کرد.

این ایمپلنت‌ها از جنس تیتانیوم استاندارد بوده و به دلیل شکل مخروطی ریز حرکات ایمپلنت مهار می‌شود. در ایمپلنت‌های SIC از ذرات زیرکونیا استفاده می‌شود. این ساختار باعث ادغام سریع‌تر و ایمن‌تر ایمپلنت با استخوان فک می‌شود.

ایمپلنت سوئیسی TRI

بیش از ۲۵ سال است که در ۵۰ کشور از ایمپلنت‌های سوئیسی TRI استفاده می‌شود. این ایمپلنت کیفیت بسیار بالایی داشته و در عین سادگی بسیار پیشرفته است. ایمپلنت‌های جدید این شرکت برای فناوری‌های تولید دیجیتال نیز توسعه یافته است. در فرایند تولید ۲۴ معیار بررسی می‌شود تا کیفیت هر محصول به طور دقیق اندازه‌گیری شود.

ایمپلنت‌های دیجیتال TRI مزایای زیادی داشته که مهم‌ترین آن عدم نیاز به اباتمنت است. خطر التهاب و شل شدن ایمپلنت در این مدل بسیار کم است.

ایمپلنت سوئیسی بایودنتا

یکی دیگر از دسته های ایمپلنت سوئیسی biodenta می باشد. این برند به تولید دو محصول می پردازد. یکی از مهم ترین بخش های تولید پایه ایمپلنت و یکی دیگر تولید تجهیزات دیجیتال برای دندانپزشکی است.

ایمپلنت سوئیسی دکتر ایده

برای ساخت ایمپلنت ایده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخت بر پایه آخرین دانش استفاده شده است. اگر در بخش عمومی ایمپلنت استخوان کمی داشته باشید، اما در قسمت افقی استخوان به‌اندازه کافی وجود داشته باشد، ایمپلنت ایده بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این شرکت در ساخت ایمپلنت‌های فوری نیز اقدامات موثری انجام داده است. شما می‌توانید بلافاصله بعد از کشیدن دندان ایمپلنت را استفاده کنید. این شرکت در سال ۱۹۵۴ در سوئیس تاسیس شد. بیش از ۸۴ نوع ایمپلنت در سطح استخوان و بافت لثه در این شرکت تولید می‌شود. ایمپلنت‌ها هم به شکل مخروطی و هم به شکل مستقیم ساخته می‌شوند. در بیش از ۹ کشور پیشرفته دنیا دندانپزشکان از این ایمپلنت برای کاشت دندان بیماران استفاده می‌کنند.

صفحه اینستاگرام دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

مزایای استفاده از روکش دندان زیرکونیا

انواع ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس

عوارض احتمالی عصب‌کشی در بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *