انواع ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس

بررسی انواع ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس

اشترومن چندین نوع ایمپلنت را طراحی کرده است. هرکدام از انواع ایمپلنت استحکام متفاوتی داشته و برای ناحیه خاصی مناسب هستند. انواع ایمپلنت اشترومن شامل موارد زیر می‌شود. در ادامه این مطلب از سایت دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان انواع ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس را مورد بررسی قرار می دهیم.

ایمپلنت اشترومن تیتانیومی

در نوع تیتانیومی تنها از فلز تیتانیوم استفاده شده است. این نوع ایمپلنت نسبت به انواع دیگر استحکام کمتری دارد. در انواع دیگر ایمپلنت اشترومن به دلیل استفاده از آلیاژ زیرکونیوم و تیتانیوم استحکام بیشتر است. اگر به دنبال ایمپلنت سوئیسی با قیمت مناسب هستید، این مدل ایمپلنت اشترومن می‌تواند گزینه خوبی باشد.

ایمپلنت اشترومن اکتیو

این نوع ایمپلنت در مایع قرار داشته و سطحی آب‌دوست دارد. مایع به فعال ماندن سطح ایمپلنت کمک کرده و باعث کاهش دوره بهبودی می‌شود. در دیگر ایمپلنت‌ها شما باید چندین ماه صبر کنید تا استخوان فک بهبود پیدا کرده و پایه ایمپلنت به‌خوبی با استخوان پیوند بخورد. سپس روکش روی آن قرار می‌گیرد. اما با استفاده از ایمپلنت اکتیو این مدت‌زمان کاهش پیدا کرده و می‌توان بعد از ۲ هفته قالب‌گیری را انجام داد.

نکاتی در مورد ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس | بهترین دندانپزشک اصفهان | دکتر سید حمید رضویان

ایمپلنت اشترومن sla

یکی از انواع ایمپلنت سوئیسی اشترومن، SLA است که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و پایداری عالی و دوام طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. طراحی ایمپلنت SLA Strohmann امکان یکپارچگی استخوانی بهینه را فراهم می‌کند و انعطاف‌پذیری، زیبایی و عملکرد بهتری را برای بیماران به‌وجود می‌آورد.

ایمپلنت اشترومن روکسالید

جنس این نوع ایمپلنت آلیاژ فلزی است. از ۱۵٪ زیرکونیوم و ۸۵٪ تیتانیوم ساخته شده است. این آلیاژ نسبت به تیتانیوم خالص استحکام بیشتری دارد. زیست سازگاری و پیوند با استخوان در این آلیاژ مشابه تیتانیوم خالص است و عوارضی ایجاد نمی‌کند.

ایمپلنت روکسالید نسبت به انواع دیگر اندازه کوچک‌تری دارد. به همین دلیل احتمال پس زدن آن کمتر می‌شود. وقتی پایه ایمپلنت کوچک باشد، زمان بازسازی و بهبود استخوان هم کاهش پیدا می‌کند. ایمپلنت‌ها انواع مختلفی داشته و هرکدام مزایا و معایبی دارند. بهتر است برای انتخاب بهترین ایمپلنت دندان با دندان پزشک مشورت کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

نکاتی در مورد ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس

مزایا و معایب ایمپلنت دندان نئودنت

مزایای استفاده از روکش دندان زیرکونیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *