آشنایی با ایمپلنت دندان سوئیسی

بررسی ایمپلنت دندان سوئیسی

سوئیس یکی از کشور های مطرح در تولید تجهیزات پزشکی می باشد که در زمینه ایمپلنت دندان، بهترین کشور تولید کننده ایمپلنت دندان است و به کشور هایی که کارخانه تولید ایمپلنت دندان در کشور سوئیس باشد، ایمپلنت سوئیسی می گویند. در ادامه این مطلب از سایت دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان ایمپلنت دندان سوئیسی را مورد بررسی قرار می دهیم.

افراد مناسب برای کاشت ایمپلنت های سوئیسی

ما ایمپلنت های سوئیسی را به افرادی پیشنهاد می دهیم که مهم ترین فاکتور برای آنها، کیفیت و طول عمر این درمان است. از طرفی نیز برای برخی از افراد درصد موفقیت این درمان اهمیت بسیار زیادی دارد مانند: افراد که داری دیابت یا پوکی استخوان هستند.

انتخاب ایمپلنت سوئیسی

برند های متفاوتی در کشور سوئیس مشغول به فعالیت می باشند که کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل نیز انتخاب بهترین برند در بین ایمپلنت های سوئیسی تا حدی برای بیماران دشوار می باشد. از طرفی، متاسفانه برخی از افراد سودجو، برند های را به اسم ایمپلنت های سوئیسی معرفی می کنند که دارای کیفیت مناسبی نمی باشند و در اصل، اصالت آنها اصلا سوئیسی نمی باشد. پس بهتر است در انتخاب ایمپلنت های سوئیسی از پزشک متخصص مشورت دریافت نمائید.

مزایا و معایب ایمپلنت دندان دیو | بهترین دندانپزشک اصفهان | دکتر سید حمید رضویان

مقایسه ایمپلنت های سوئیسی با دیگر ایمپلنت ها

همانطور که در ابتدا گفتیم ایمپلنت دندان درمانی بسیار محبوب است به همین دلیل کشور های زیادی دارای صنعت ایمپلنت سازی هستند که ما در این قسمت آنها را با ایمپلنت های سوئیسی مقایسه می کنیم. کشور های سازنده ایمپلنت به صورت حدودی به شرح زیر هستند:

  • ایمپلنت های اروپایی
  • ایمپلنت های آمریکایی
  • ایمپلنت های کره ای
مقایسه ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی

اصلی ترین رقیب ایمپلنت های سوئیسی در کیفیت، ایمپلنت های آمریکایی می باشد. باید گفت: از نظر کیفیت ایمپلنت های، این دو کشور تا حدی یکسان است؛ اما قیمت ایمپلنت های آمریکایی مقداری بالاتر است.

مقایسه ایمپلنت های سوئیسی و اروپایی

ایمپلنت های سوئیسی از نظر کیفیت بهتر از ایمپلنت های اروپایی می باشد اما قیمت آنها نیز بالاتر از ایمپلنت های اروپایی است. پس انتخاب در این بخش کاملا وابسته به شرایط بیمار می باشد.

مقایسه ایمپلنت های سوئیسی و کره ای

این بخش بسیار جالب می باشد زیرا ایمپلنت های سوئیسی معروف به کیفیت بالا می باشند و ایمپلنت های کره ای معروف به اقتصادی بودن. همانطور که کاملا واضح است قیمت و کیفیت ایمپلنت های سوئیسی از ایمپلنت های کره ای بیشتر است.

صفحه اینستاگرام دکتر سید حمید رضویان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

جایگزینی روکش‌ PMF با روکش زیرکونیا

روش های عصب‌کشی دندان در کودکان

تاثیر ارتودنسی بر دندان عصب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *